5 posts Page 1 of 1
Ok so I found cellophane bean thread noodles all Natural and gluten-free made from mung beans starch??? Is this ok?? Also found rice stick noodles made from rice flour ?? Any good?

Lol Ty for the help :)
Jennifer
Hi,

You need to read the ingredients on the packet to know what is contained in the noodles. They are probably fine, but you can't be sure of that unless you check.
Cheers,

Sue

OMG December 2011 OMS January 2012 OMS Retreat March 2012 Benign MS Sep 2015
Two Very Mild Relapses since diagnosis. Copaxone May 2013 No new lesions on MRI since diagnosis
I'm sorry lol I posted the Ingredients for both lol but I'm not sure in the Ingredients mung bean is something I have never heard of lol.

And the rice flour idk if it ok cuz it's now been Process if that does anything to it lol. Sorry for the Confusion.

Jennifer
Hi Jennifer,

If mung beans are the only ingredient then they should be fine. Rice flour is fine, too. Just read the fine print to ensure there is nothing else in there.
Cheers,

Sue

OMG December 2011 OMS January 2012 OMS Retreat March 2012 Benign MS Sep 2015
Two Very Mild Relapses since diagnosis. Copaxone May 2013 No new lesions on MRI since diagnosis
Ty all :$
5 posts Page 1 of 1

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest